HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • Mr. Cool: @Ződ2000: Köszi az észrevételt, megoldottam! ;) (2018.09.12. 17:48) CLK update
  • Ződ2000: Lécci tegyél be egy oldaltorést a kínai poszt elejére (ide sem ártana), mert a főoldalt nehezen em... (2018.09.07. 20:17) CLK update
  • Ződ2000: Ez egy felettébb tartalmas poszt, szerintem mindannyiunknak sok újdonsággal szolgál. A Wey Frank... (2018.08.29. 14:04) Képes beszámoló az Auto Beijing 2018-ról.
  • dakodakodako: Köszi a tippet ! üdv ;-) (2018.08.12. 17:36) A CLK. M271-el.
  • Mr. Cool: @dakodakodako: Örülök, hogy sikerült az olajat kitakarítani, és azóta hibamentes! Én ezt az ACDelc... (2018.07.23. 15:53) A CLK. M271-el.
  • Utolsó 20

2009.01.19. 23:51 Benyás

Hülyeségem története part II

Hazaértünk. Ennek így nem sok információértéke van, de ha azt is elmondom, hogy nagyjából akkora halt meg teljesen a váltó, azzal valamit érzékeltetek tán a húbakker jellegű szituból. Pedig jött a gép rendesen hazafelé az ungarische autobahnon hasítva. (a kilométerszámláló állásán nem ér röhögni, majd előretekertetem ) speedo Mint kiderült, a kereskedésben nem tudták, hogy hol található az 1-es fokozat a sebváltón, úgyhogy alapban 2-esből indultak minden alkalommal, ami jótékonyan hatott a már amúgy sem élete csúcsán lévő komplett kuplungszerkezetre és környékére. De ennyivel azért nem úsztam meg, nem ám...

Miután az első adag eufórián túlestem, kicsit közelebbről is belenéztünk Arnolddal a kocsiba. A motortérben elég nagy a kuszaság, az látszik. Valaki lenyúlta az AMG légszűrőházat, ami 4 éve még benn volt a kocsiban. Toronycsapágyak cserések, hegesztett a hűtő, kicsit nyomja ki a hidraulikafolyadékot a szintszabályzó tartály. Kábelek kuszasága, elvágott madzagok, nem múködő riasztó és központi zár, zöld-sárga szigetelőszalag mint jolly joker.

Alulról már kicsit rózsásabb a helyzet. Futómű eléggé egyben van, fékrendszerben a betétek-tárcsák cserések, meg a csövekre is vetni kell egy pillantást. A legnagyobb gány az auspuff, valaki leszedte a hátsó dobot, és most egy dupla cső van heylette - randa és hangos és nagyon nem illik az autóra. Külcsín se vészes, apró húzásnyom a jobbos ajtón, javítandó-fényezendő, ja meg a csomagtértetőre applikált 3 részes műanyag spoliler is. Hááát, szeretni fog a fényező, az biztos...

Mivel a gazdasági válság előszele már tavaly nyáron megcsapott, - meg mert nem voltam összesen 2 hetet otthon - a nagy felújítós projektbe nem vágtunk bele, csak egy felni- és gumicserét ejtettem meg. Ilyen volt a 18-as és randa felnikkel: E34_18zoll Ilyen lett a rávaló 17-es AMG kerekekkel, és gyári méretű gumival: E34_17zoll Következő stáció a váltó felújítása, mivel az autó jelenleg saját lábon egy métert sem képes tenni...ugye, hogy milyen jó vétel volt?

4 komment

Címkék: mercedes amg w124


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr49890015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dagiszabi 2009.01.20. 07:45:57

Akarod mondani a Dajcse autóbánon!
Nehogy itt alaptalanul kezdjenek gyanúsítani mindenféle szervek!

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2009.01.20. 16:31:47

Nézem a before-after képet, vadállat lenne, ha a felni "csillagja" autószínű lenne!

Tommoka 2009.01.21. 20:11:06

Még szerencse hogy szomszédod a szerelő... :)

Marvell 2009.02.02. 14:23:24

320-hoz képest ,hogy megy? érezni azt a pár le plusszt?