HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • Mr. Cool: @Ződ2000: Köszi az észrevételt, megoldottam! ;) (2018.09.12. 17:48) CLK update
  • Ződ2000: Lécci tegyél be egy oldaltorést a kínai poszt elejére (ide sem ártana), mert a főoldalt nehezen em... (2018.09.07. 20:17) CLK update
  • Ződ2000: Ez egy felettébb tartalmas poszt, szerintem mindannyiunknak sok újdonsággal szolgál. A Wey Frank... (2018.08.29. 14:04) Képes beszámoló az Auto Beijing 2018-ról.
  • dakodakodako: Köszi a tippet ! üdv ;-) (2018.08.12. 17:36) A CLK. M271-el.
  • Mr. Cool: @dakodakodako: Örülök, hogy sikerült az olajat kitakarítani, és azóta hibamentes! Én ezt az ACDelc... (2018.07.23. 15:53) A CLK. M271-el.
  • Utolsó 20

2010.04.20. 08:35 Dagiszabi

Halálosztó Hírmorzsák

A már már kihalófélben lévő Halálosztó Híradó újabb erőtlen próbálkozást tesz.
Ez nem azért van, mert ellopták a billentyűzetemet, hanem mert konkrétan semmi nem történt szerencsétlennel az utóbbi három hónapban.
Egészen eddig!

Kugyi felninepper bizniszéből hogy hogy nem maradt két olyan méretű gumi, amit én legutóbb kinéztem a neten, hogy abból lehet kapni újat, persze csak Ámerikában, de ez már nem riaszt el.
Van novi új BF Goodrich, ami nekem már a Samuraion, meg a Terranon már bizonyított, persze a kupéra nem Mud Terraint szeretnék, de a tesztek alapján nem egy rossz gumi és pár neves versenyző iskola is ezeket használja és peremvédős is. Aztán utána néztem és pont ez a 255/50ZR16 volt az eredeti AMG widebody mérete is, igaz nem 11, hanem csak 10 colos felnin.


Persze a Kugyiféle az egy ezeréves Bridgestone Potenza ami már inkább bakelit mint gumi, olyan kemény és egyszer már elkopott, aztán újravágták, amit egy kicsit túlzásba is vittek és szövetig vágták, de már ez a minta is elkopott róla.
Mindegy méretpróbára jó lesz.
Fent is volt az OT expon a vödör RS is meg a gumi is, aztán Csabais elejtett egy félmondatot hogy a gumis gép az egy baromság simán felmegy az gumikalapáccsal is vagy akár föl is lehet taposni.
Na ezt persze ki is kellett próbálni. Kb úgy hangzott mint amikor a székely bácsi mondja a fiának, hogy a dobozos sörön a nyitó csak azok miatt van akiknek nincs bicskájuk. Természetesen Csabais mindig csak annyi információt ejt el, hogy az ember fellelkesüljön s nekiugorjon megcsinálni, de a lényeget soha nem mondja el elsőre.
Magyarán tök esélytelen, de az ember beleugrik, mert Csabais azt mondta, hogy meg lehet. Akkor az úgy is van. Aztán lehet telefonálni, hogy Bazzeg, de hogyan?!

Ezek után hétfőn gyarló módon elvittem gumishoz és felrakattam. Jelentem igen fasza!
Megtaláltuk a méretet, igaz kicsit malomkerék, de kell is, mert a Miamiweissra mióta felraktam a 245/45R16-ot azóta ugyan az útról nem lehet lepajszerolni se, de üt, ráz mindent csinál.
Azóta kerülgetem a kátyúkat, amit azelőtt soha nem kellett vele. A 205/65R15-el Somogybabodon még a terepjárókat kilóhússzal aláztam a földúton meg a szántásban.

A következő meglepetés akkor ért, mikor elvittem felpróbálni az autóra. Lakatosom ugyanis hosszas C vágányon pihentetés után nekiállt kicsit a szobrászatnak és már a hátsó sárvédő is mutatja, hogy mi lesz belőle.
Nem is csigázom a drága olvasót. Így fest:

Hát kb ennyi a történés.
Ezen kívül már csak néhány E-bay es és vaterás tranzakcióval kedveskedtem az én kis QP-mnak, csak hogy érezze a törődést.
Kapott egy zárszettet, meg egy komplett bordásoldal szettet krómokkal, mert azok elég tré állapotban voltak. Főleg a jobb ajtón lévő króm, de az ebben a szettbe pont gyári zsír új volt. Az összes patent, bolha, csavar minden benne. Nagyon baba.
El is gondolkodtam, hogy nem is kellene aranyozni a krómokat, egyrészt mert soha nem lesz olyan tartós mint a króm, másrészt egyre inkább tetszik a barna mellett a króm, harmadrészt az egészet azért találtam ki, mert a olyan szar állapotban voltak a díszlécek, hogy nem érte vona meg az összeset megvenni, aztán most ott tartok, hogy két hátsó kifli kivételével mindenből van tökéletes állapotú.

 

4 komment

Címkék: mercedes bbs halálosztó rs coupe youngtimer w126 255/50r16


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr261936316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benyás 2010.04.20. 09:23:17

Beteg vagy te, Szabi. De ezért szeretünk :-D

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2010.04.21. 13:40:49

miez a nagy érdektelenség? 1 nap alatt 1 komment? Szabi, valami érdekesebbet kell építened, a Halálosztó maradványait meg add nekem:)))

Dagiszabi 2010.04.21. 20:58:02

@Mr. Cool: Látod bazzeg. 3percet voltunk kint a TC külsőségen.

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2010.04.22. 14:22:08

@Dagiszabi:

...és a néma tömegek?!

Egyébként én elolvastam és summáztam, hogy szépen haladsz!

...meg hogy újrafelhasználódik a gumi, amit már nekem is csak azért küldtek el a felnin, hogy ne otthon álljon a szemét. :))

Persze a méretellenőrzésre tökéletes, amúgy tényleg antik,nem is kopik, hanem törik...