HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2009.02.04. 14:22 Dagiszabi

Halálosztó toronycsere

Eltelt majdnem egy hét a motorkivétel
óta. Persze nem ültünk tétlenül.

Rögtön megfosztottam a motort az eredetileg horganyzott alkatrészek nagy részétől, hogy azok újfent az eredeti sárga csillogásukat visszakaphassák. Az egyik ilyen darab a hővédő lemez a kipuffogó csonkon. Mikor azt leszedtem, rögtön rájöttem hol is fúj ki az az átkozott.

Hát itt:

Sebaj szerzünk. Aha...

 

 

A bontósok kidobálták az összeset, mert a kutyának nem kellett. Marad a hegesztés. Remélem sikerül úgy megcsinálni, hogy tartós is legyen, mert ha bent van a motor akkor elég nagy szívás levenni. Ezen elgondolás mentén jutottam arra hogy OK, akkor cseréljük ki mindkét oldalon a kipuffogó sortömítéseket. A jóhír: Csak 1200 Forint. Rossz: 8db kell. Végülis még csak kicsit van mínuszban a bankszámla, meg aztán úgyis rendeltem még innen onnan kb 100 rongyért apróságokat, ez már nem vág földhöz. Rendeljük...

És ha már lent vannak a leömlők akkor legalább szépen le is tudom festeni őket! Ugye, csak van valami kis öröm is benne?! 

Kettes számú projekt a héten az automata váltó volt.

Cuccolóssal szétszedtük mint pitbull a nagymamát és minden tökéletesnek tűnt benne. Össze is raktuk. Ja, de ha már egyszer szétszedtük, meg le is, akkor gyorsan szűrő, olaj, szimmering, kartertömítés csere, és persze az összes réztömítés, na meg a kartert is fessük már le szép feketére. A koszos melót persze rábíztam a Cuccolósra. bocsi :)

Időrendben hármas számú:

Herr Lákátos, az én lemezszobrász mesterem lepattintotta az összes futóművet (persze hogy ebbe is kellett venni pár gömbfejet), hogy le tudja furkálni a tornyokat és feltegye az "újakat" amik az én barna 380as donoromból vannak. Szerintem ember nem látott még rugótornyot elrohadni, szóval hálisten a donoron is tökéletes volt.

Azért az elég bizarr volt, amikor csak a nagy lik tátongott a helyén, de végül jobb lett mint a gyári.

Négyes számú a motor csutakolása.

Ez volt a legegyszerűbb csak némi brigó és egy magasnyomású mosó kellett hozzá. Képem még nincs róla, hogy milyen lett, mert ezt csak kint tudtam csinálni és ott piszok sötét lett. Mindig így járok. Ha meló után még anyagbeszerezni kell, nincs az az isten hogy bármit világosban el tudjak kezdeni, nemhogy befejezni.

A hétre be van még tervezve, egy motortér fényezés, amihez már meg is van a 480 manganbraun festék. Ezen kívül pár apró alkatrész pucolása festése, szimmering cserék, stb... hogy a motor összeálljon mint a gecisbugyi.

5 komment

Címkék: mercedes lakatos coupe youngtimer w126 karosszéria


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr39922341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dagiszabi 2009.02.05. 12:00:25

Később.
Előbb autó legyen belőle. Nem megy minden egyszerre.

Marvell 2009.02.05. 12:53:00

Részletes fotókat kérnénk,nagyon jók az írásaid!

Marvell 2009.02.05. 12:56:48

Nem birom átírni itt a nevemet,de ismersz egyébként:))

Dagiszabi 2009.02.05. 14:31:19

@Marvell: Kösziköszi. Képet nem mertem többet rakni, mert még a végén elvész a szöveg közte :)
De ígérem, hogy a többi postban is fogok mindenről képeket nyomatni. Bár most egy másfél hónapra lelépek az országból.
süti beállítások módosítása