Az eredmény: a C.Zs. Hidraulika Művek áldásos tevékenysége nyomán megint működik a szintszabályzó, emeli a seggét a gép, mikor csorog bele a 90 liter ;-) Másrészt a néha-néha nagyobb gázzal vett kanyarok kimeneti ívén sem kell már kígyóra vadászni, szépen kiadja az ívet, csak egy túlfeszrelét kellett túrjak a garázsban (meglett a tavalyi beszerzés értelme). Bonus track: friss műszaki vizsga és ződkarcsi. Örülünk, Vincent.
A szépészet sem maradhatott ki. A jobbos repedt küszöb és a balos tükör megjárta a műanyagost, Csöves leszedte a lepattogott festéssel csúfoskodó 3-teilige heckspoilert. Ki lett lakatolva a jobb hátsó sárvédőben a horpadás, plusz mindkét oldalon a kerékjárati íveknél kezdődő rohadás. Az egész oldal kapott új fényezést, deszkástul, natürlich a leszedett műanyagokkal együtt.
Következő felvonás a váltó javítása volt, ami tavaly szezon vége óta váratott magára. Nos, jelentem újra van kettes, sőt minden van (és nem olyan kapcsolgatni, mintha egy vödör taknyot - érzékenyebb lelkülettel megáldottaknak: pudingot - kevergetnék egy gumikanállal) Minden fokozat a helyén, váltókar határozottan ugrik ki és be, sehol nem akad, juhéjj.
Azért hogy a szívást se kerüljük el, az alapjáratot / CO-t még mindig nem lehet belőni. Vagy stabil, de magas és akkor rengeteget zabál, vagy alacsony, és akkor nem zabál, de dadog. Schrei fater szerint tizenkét másodperc alatt megmondja bárki, hogy szar a befecskendező rendszer, de én ennél több konkrétumra vagyok kíváncsi. Kompessziómérés vót, más még nem. Arnold szerint az ilyenkor szokásos sorrend:
1. veszteségmérés
2. cigi
3. árkalkuláció
4. cigi
Na ehhez nem vettem még a bátorságot, de ami késik ugye…
A héten megvolt még egy futómű állítás, és a téli álomból kissé későn ébreszett másik projekt is nagy nehezen végetért, lásd szemléltető ábra. Most aztán mély levegő, és jöhet egy hosszabb tesztút, aztán meglátjuk,, hogyan tovább.
Utolsó kommentek