HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2011.01.19. 11:35 Herr Tschik

Öngól? A8 vs. S-Class

Nemrég láttam ezt az amerikai Audi-reklámot, amiben kicsit nekimennek az aktuális (6 éves) W221-es S-osztálynak. Ez akár öngólnak is jó lenne, ugrott be egyből mikor megláttam az egyáltalán nem előnytelenül feltüntetett fehér, AMG-ruhás S-Klasse-t...utána meg az A8-at. Hogy néz ez ki. Nem jön be a forma, ronda lett. Ráadásul nagyon egyformák, A4/A5/A6/A7/A8...biztos, hogy jó autók, ezt nem vitatom, de ezzel a reklámmal nekem (is) az S-osztályhoz jött meg a kedvem!

Azé' a Sonderklasse csak Sonderklasse, még ma is.

 Pár tipikus komment a youtube-ról:

 "Big mistake showing the S-Class (with the AMG kit!). It has far more presence, and does more to exude the status of "flagship car" more than the stretched out A4 they call the A8. I'm sorry, but the boring, conservative styling of the new A8 cannot hold a candle to the 5 year old Mercedes, let alone, the new XJ, 7-Series...heck, even the Lexus LS."

oder

"The new A8 looks so ugly! Gosh! It's rubbish! The old one was far more elegant! They ruined the clasic and stylish look! This new one.. i think was designed for rappers or gypsies. It's too flashy!"

a5-ről:

"És ilyen szépen fényképezett fehér S-osztályt is ritkán láttam, szóval aki esetleg nem gondolkodott ebben, ez alapján biztos betér egy Mercedes szalonba. Amúgy a magánvéleményem pedig az, hogy az új A8 eleje nagyon bazári jelleget öltött. Nem szép na... "


Gyerünk, ki mit szól hozzá??

 

27 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr72595326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.19. 11:39:57

Nekem a Maserati 4porte kéne:)

Zaba · http://mbybk.blog.hu 2011.01.19. 11:45:28

Mán megint egy tipikus marketing bullshit. A Merci a 39. másodpercben, az Audi meg a 42-ben lép be. Mija fax ez, ingatlanhirdetés, vagy netán egy 3D rendering cég promovideója? 1 percet ezért kifizetni, mikor az autóról nem tudsz meg szinte semmit!?

GyLovag 2011.01.19. 11:52:14

Az A8 karácsonyfa lámpái kimondottan hülyén néznek ki, hogy az egyen Audi pofát ne említsem.

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.19. 11:56:03

@Zaba: Lifestyleról szól ez. Nem autóbuziknak. ;)

stower 2011.01.19. 12:28:04

Nagy királyság, hogy az ódi átvette ezt a kék LED-es tuning hülyegyerek stílust :-)
Volt már szebb S-osztály is a múltban, de azért milyen elegáns, szép ez a w221 így fehérben:) Van öntudat rendesen népautóéknál, hogy ilyen reklámokat készítenek...

m.o.p. 2011.01.19. 13:55:30

Értem én a célzást, hogy megcsömörlött gazdag csóka vagyok, a pudlit közbeiktatom, mielőtt elérném anyut és ha ilyen giccses életet élek, akkor MB S az én gépem. Fel kéne ébredni, stílust váltani, célt találni, vágyni az újra... ok, egy új S-re.

R/T 2011.01.19. 17:41:09

Én inkább arra gondolok, hogy az Audi fényképezése jobban megfelel az amerikai ízlésvilágnak, mert míg a Merci kecses, dekoratív, addig ezen a képen az Audinak olyan ronda bumszlipofája van, mint a legújabb amcsi full size SUV-oknak, pickupoknak, még magam is meglepődtem, hogy ez ilyen ronda.
(Amúgy szeretem az Audikat, és az eggyel régebbi amcsi benzintemetőket is.)

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.19. 18:05:18

@R/T:

Biztos úgy vannak vele, hogy a garázsban sem állhat szebb, mint az asszony... :D

Benyás 2011.01.19. 19:50:03

Ugye ízlésről vitát nyitni már a rómaiak szerint sincs értelme, de nekem az A8 a Merci után egyszerűen túlságosan csillivilli, olyan vásári hangulatot áraszt. Magamutogatós, erőfitogtatós - és én ezt nem szeretem (de ha már muszáj, akkor inkább abban a stílusban, ahogy a stuttgartiak csinálják...S65 rulez)

Stern James 2011.01.19. 22:01:50

Én a Youtube kommentelővel értek egyet "stretched out A4" - sajnos az Audi-VW csoportnál túl sok az azonosság az eltérően pozícionált modellekben. Skoda, Seat, VW, Audi - hasonló formák, hasonló technikai megoldások, eltérő árak. Tulajdonképpen túl sok márkát birtokolnak, tervezni meg egyfélét tudnak.

Rocko- 2011.01.20. 07:17:35

@lacip: "Nagy királyság, hogy az ódi átvette ezt a kék LED-es tuning hülyegyerek stílust :-)"
saját magától? a fényszóró alatti LED-sor az R8-ason jelent meg.
aztán persze minden majom feltette az autójára.

Dagiszabi 2011.01.20. 08:14:12

@Rocko-:
Először a homasitától, aztán magától :)
Bár nekem tetszenek az audik is, főleg a bennük lévő technika miatt, kinézetre azért az S-classe közelebb áll a szívemhez. Én viszont olyan vagyok hogy a technika jobban érdekel, szóval inkább vennék egy régi 5hengeres turbós quattrot. Na ebből látszik, hogy nem én vagyok a célközönség.

Rocko- 2011.01.20. 09:28:16

@Dagiszabi: homasita? eeeeee, nem hiszem. :)
egyébként a három prémiumból választani igazából olyan 1995 után csak egyéni ízlés alapján lehet. technikában fej-fej mellett vannak kategóriánként, tehát úgy nem hiszem hogy lehet választani.
hogy az adott reklámot megcélzó célközönség nem mi vagyunk, ez egyértelmû, szóval felesleges szerintem ide sorolni az egyéni preferenciáinkat. :)
azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy van valakinek egy rakat pénze, viszi magával golftáskában, aztán végigpróbálja a 3 márkát, hogy most melyik tetszik neki. azért valami prekoncepciónak csak kell lennie. :)

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.20. 10:41:48

Én tartom magam az elején elmondotthoz. Ebből a 3-asból normális ember nem választ, ha van megfelelő mennyiségű pénze és ízlése. Remek autók vannak ezeken kívül is, Jaguár, Maserati, de ott a Bentley és az Aston is. És ne hagyjuk ki a Porsche Panamera-t se!

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.20. 11:00:45

@Mr. Cool:

Persze hogy lehetne! De egy bizonyos körökben ezeket a kocsiknak presztízsértéke, mondanivalója van, ott ez az elsődleges prioritás, nem a technika, meg az extravagánsság...olyan ez mint a dressing code.

Egyébként ha egyszer vennem kéne magamnak egy ilyen hajót, mondjuk autópályázni, asszem nem lenne bajom az A8-al. Pontosabban de, ezért egy Népautó Phaeton hoznék, új Polo árban nagy finom darabok vannak belőle!

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.20. 11:38:16

@Herr Tschik: Phaeton? Felecsd el, ugyanolyan betegágyak, mint a Tuaregek! Nem véletlenül olcsók.

Benyás 2011.01.20. 13:06:46

Az Astont meg a Bentley-t ne keverjük már ide, más szegmens az árban meg célközönségben is...
A Jaguar mint jó autó? wehehehe...

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2011.01.20. 16:06:26

@Benyás: "ha van megfelelő mennyiségű pénze és ízlése"- volt a kulcs
Ha az a helyzet adódna, hogy lenne pénzem egy új S osztályra (bármilyen új mercedesre:)), biztos, hogy nem azt vennék. Nem azért mert szarok lennének, hanem mert sokkal érdekesebb kocsik is vannak, amik nem csak 1000 lóerővel adnak élményt.
Jaguár? Tegye fel a kezét, aki nem adná oda Benyás fél karját egy XKR-ért! Senki? Köszönöm!:)

Baloo79 2011.01.21. 21:29:07

Mindig is utáltam az olyan reklámokat, amik egy másik márkát járatnak le, így szerezvén "előnyt" magának. Szánalmas és inkorrekt!

Szpinya 2011.01.21. 21:42:49

@Mr. Cool:
Benyás karját egy kipolákért is odaadnám. :-)))

Schrei 2011.01.23. 02:20:54

@Mr. Cool:
Jaguárból csakis az XJ széria kéne.8-as vagy 12-es.Meg a Rolls-tól a Silver Shadow. :-)

Hanzi 2011.01.23. 13:40:49

Szerintem Lexnek szüksége van mindkét karjára...

Én az Arckönyvön olvastam a cikket,ott Tommonak egy ismerőse azt írta,hogy neki soha nem tetszett egyik "merga"(sic.)sem neki mindig jobban szerette az Audi sallangmentes eleganciája/hehe/.
Igen a karácsonyfaizzósor valóban az.
Kommenteltem,hogy a ledsor ultragagyi,erre figura megírta,hogy ne aggódjak,a merdzsó már ellopta ezt a kiváló újítást,és az új modelleken már van/lesz.
Hát az Audi ezt tudta letenni innováció terén az asztalra...ledsor.Gratula.
/persze nem feledkeztem meg a négykerékhajtás elterjesztésének terén szerzett múlhatatlan érdeméről/

Rocko- 2011.01.30. 18:07:18

@malenykij polgar: ha kikapcsolják a BMW-ben IS az elektronikát, az is ugyanígy szerencsétlenkedik.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.01.30. 18:13:27

@Rocko-: Nincs kikapcsolva. Az egyetlen érv, ami a Q5-öt védhetné, az a szar gumi lenne. Olvasd át a kommenteket.

Rocko- 2011.01.30. 18:20:16

@malenykij polgar: nulla a német nyelvtudásom.
süti beállítások módosítása