Immár 15 éve van nálam az 500-as, és azóta folyamatosan reszelek rajta (vagy teszem tönkre), változó intenzitással. A szemem előtt lebegő cél egy hiteles, 80-as évekbeli, tuningcirkáló volt. Ehhez kapott spoilerszettet, Penta felniket, Koni sportfutóművet, Porsche fékeket.
A beltérben sok minden nem történt, maximum különböző kormányok és fejegységek váltották egymást, mert szerencsére a plüss gyönyörű volt.
Persze tudtam, hogy ez sem marad ilyen örökre, mert nem igazán illett a megvadított külsőhöz. Az elmúlt években össze is szedtem mindent, ami a "Recaro-sításhoz" kell. 2db C Classic, gyári Mercedes motoros üléskonzolok, alulemezek az ülések és a konzolok összeházasításához. Mivel az egyik ülés amit szereztem hálós fejtámlás volt, kellett egy telit is kerítenem, hogy egyformák legyenek. Ezt úgy oldottam meg legegyszerűbben, hogy vettem egy Ergomed-et, abból kivettem a fejtámlát, majd eladtam az ülést nélküle. Ilyen szép lelakott volt, amikor hozzám került. Nem, nem a macska koszolta össze! :)
Próbaként össze is állítottam az üléseket.
Ahogy látszik, mindkettő balos volt, így az egyiket át kellett alakítani. Ehhez szétkaptam a bőröst.
Majd némi lakatosmunka után a kapcsolótábla konzolja átkerült a másik oldalra.
Így már mehetett a kárpitoshoz, akinek volt forrása a megfelelő szövethez. Mondanám, hogy innét felgyorsultak az események, de az ígérettel ellentétben sajnos több mint fél évet kellett várnom, hogy elkészüljenek. Mennyivel egyszerűbb lett volna, ha béna, fekete bőrös a belsőm, mert akkor a sarki kárpitos is meg tudta volna oldani a feladatot.
A lényeg, hogy készen lettek, és pár hónap pihentetés után a téli szabadságom alatt be is faragtam őket.
Kicsit formáltam az alulemezeken.
Behúztam őket némi szövettel.
Aztán valami ilyesmi lett az összeszerelt eredmény.
Innét már csak be kellett őket csavarozni. Hogy elektromosan is korrekt legyen a bekötés, vízálló csatlakozókat használtam. A tápellátásuk úgy működik, mint az ablakemelőké, gyújtáson vagy nyitott ajtó mellett lehet őket működtetni.
Így néznek ki beépítve
Igen, a Jeep kapcsolókonzol nem szép barnán, de már átfestettem szürkére. És a kissé világosra bőrözött kormány is hamarosan átadja helyét egy Italvolanti Corsa-nak ;)
Utolsó kommentek