HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2009.01.09. 15:22 Benyás

Hülyeségem története part I.

- "Te egy állat vagy!!!" - mondta nemes őszinteséggel a Bende, amikor megmondtam neki, hogy.

- "Téged se lásson már orvos!" - ez volt Kugyi prof. véleménye a dologról.

Ez a post ugyanis arról fog szólni, hogy hogyan lehettem anmnyira hülye, hogy látatlanban vettem meg egy autót. Konkrétan ezt itt, ni: W124_300CE Így nézett ki 2004. szeptemberében, amikor először kiszúrtam. Cool barátomat kértem meg, hogy vizslassa meg közelebbről, de aztán józan családapaként elvetettem az ötletet, hogy vegyek egy harmadik autót a flottába - mert akkor még megvolt az 500SE és a 320TE is. Miután azonban tavaly nyáron a gép újból felbukkant a használtautó piacon, sutba repült minden észérv és egyéb kispolgári attitüd - vesszen aminek vesznie kell alapon.

Helyi illetőségű ismerős Mercis elmebetegeknek köszönhetően az autóról volt azonnal infó és képanyag is, úgyhogy életemben először úgy vettem autót, hogy nem is láttam, csak képen. Átutalás elment, utána én is pár nappal a kocsiért. Bármilyen vészjóslóan kevés infó is volt a masina előéletéről, amikor megláttam a kereskedés udvarán terpeszteni, éreztem hogy elvesztem. 124_300CE_2 Apróbb sérülések kívül, és eléggé lelakott belső fogadott, de igazából már nem érdekelt. A hidegen dadogva járó motor, a túl hangosan hörgő kipufogó, az alig fogó fékek és az ordenáró módon csúszó kuplung ellenére éreztem, hogy egy bitang feelinges gépre sikerült szert tennem. Így hát örömmel vittem haza az új játékszert, hogy otthon essen át az első komolyabb kárfelmérésen.

2 komment

Címkék: mercedes amg w124


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr40867533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2009.01.13. 16:59:27

ha nem lesz béta a dolog,engem érdekelni fog :)

Marvell 2009.01.27. 13:14:48

Szivesen olvasnék az autó további életéről.
süti beállítások módosítása