HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2009.01.29. 09:47 Dagiszabi

Én kicsi pónim by Cuccolós

Hol volt, hol nem volt…., nem ez nem jó kezdésnek, mert Benz mindig volt, van és lesz!
No akkor fussunk neki újból. 1985 napsütéses nyarát élvezzük Bajorország egyik kicsi és felettébb gyönyörű falucskájában, ahol is rokon látogatóban leledzettem. Adott egy fiúgyermek, 14 éves testtel, és kb. 10 évesekre jellemző rajongással megáldva, mindennemű benzint zabáló helyváltoztatásra alkalmas járművek iránt. E fogyatékosságomra kedves szomszéd család fel is figyelt, és meginvitáltak egy kis sétakocsikázásra, szombat délutáni kikapcsolódásként a családfő által használt W123 280TE típusú „vadállattal”.



 A keleti autókon szocializálódott lelkem, (elvált szülők gyermekeként nem annyira dobált felfelé a pénz minket) ennek hallatán Jimmy 8 oktávját meghazudtoló magasságokban repkedett természetesen. Amikor az Autobahnon néma csendben suhantunk, és elpillantottam a sebességmérő irányában (természetesen csak stikában, nehogy már meglássák hogy kis hülyegyerek ezen élvezkedik) megdöbbenten láttam hogy a bűvös 200km/órás sebességet már rég túlléptük. Ez számomra akkoriban, olyan meghatározó élmény volt hogy a tudatalattimba bele égett egy éltre a márka iránti elkötelezettség. Aztán ifjú titánként természetesen én is végig próbáltam sok autómárkát, több-kevesebb sikerrel, mikor ’92-ben egy régi barátom vitt A-ból B-be a W124 300CE-vel. Ott és akkor elhatároztam, hogy az éppen aktuális vas megy piacra, és házhoz kerül egy csillagos! 
    

Elkezdődött a kegyetlen harc, a kínálat-igény-rendelkezésre álló pénzmag, hármas összeegyeztethetősége ügyében. Végül egy W123 300D lett a konszenzus eredménye, 1977-ből, manganbraun színben MB-tex-Stoff creme belsővel, full-fapad kivitel, tetőablakkal ellátva. A kép csak illusztráció.





Ez a vas 5 évig volt nálam, és nagyon sok kellemes időt töltöttünk együtt. Sajnos utána meg kellett szakítanom egy időre eme kellemes tevékenységet, amit néhányan csak „csillagtolás”-ként emlegetünk.

Folyt. köv….
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr57909821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

henrymorgan 2009.01.29. 22:29:51

Értem minden szavad, nekem 1992-ben 22 évesen egy w123 200d volt életem 2.autója( egy Holland beszerzés),de akkor értettem meg a reklémszöveget: wilkomman zu Hause! :-)
süti beállítások módosítása