HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2009.04.06. 21:24 Mr. Cool

Bekékült

Mivel azon kevesek közé tartozok a klubban, akik nem kapnak hányingert a kék Benz belsőktől, sőt, még tetszik is, ezért kicsit feldobtam a kéziváltós utasterét.

Ha már úgy is kárpitoshoz kellett vinni a kissé viseltes üléseket, akkor gondoltam, hogy az AMG Silberpfeil kormány se maradjon unalmas fekete. Szerencsére a kárpitosom már bizonyított régi kárpitok kamurestaurálásában, így nem okozott problémát, hogy megfelelő színű anyagokat szerezzen. Tudtam szerezni hibátlan, bontott szövetanyagot, így az ülések felújítása tökéletes lett. Kicsit alakultak is az ülések, a deréktámasz az én igényemnek megfelelően lett kialakítva, az ülőlapok pedig keményebbek lettek.

De a lényeg a kormány! Nagyon jó lett, öröm ránézni, szinte magától ellenkormányoz! :D Ellenben nem dudál magától, mondjuk, ha a kárpitoson múlott volna... Szerencsére beépítés előtt átnéztem, összeraktam rendesen, így nem ébresztettem fel a környéket az ebéd utáni alvásból. A kis újítástól újra megjött a kedvem, hogy a hanyagolt kéziváltóst is fejlesszem kicsit, ha végzek az eltervezett dolgokkal, nem lehet majd ráismerni! Stay tuned!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr721050514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.A.C.K. 2009.04.08. 10:38:55

Nekem kedvencem a kék, szerintem fasza let. Jártamban keltemben találtam egy fincsi jószágot: www.finecars.cc/en/detail/car/37857/index.html?no_cache=1&ret=63
Skubizzátok meg. Ez melyik kategória is? :-)

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2009.04.08. 12:01:26

@J.A.C.K.:

Élőben megszakértettük DagiSzabival Stuttgartban...nem csalnak a képek, Instant get, vagy ahogy a német mondja, haben will!

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2009.04.08. 19:37:20

@J.A.C.K.: Hát, ausstattung az van! Lehet, hogy azért van benne kicsi motor, mert nagyobb már nem fért volna be a gépháztető alá, a sok extrától! ;)
süti beállítások módosítása