HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2009.07.15. 09:26 Dagiszabi

Baby-Katapult-Benz

by Rocky

 

Hol is kezdjem... Valamikor kisgyerek koromban(nem mintha felnőttem volna :-) ) kaptam egy W201 matchbox-ot.Itt kattanhatott be az agyam.A hátsó szélvédő és a műszerfal formája fogott meg legjobban.Jópár év múlva vettem olaszországban egy 190-es Bburago modelt.Volt minden létező autótípusban de nekem ez kellett. :-)

 

2007 ápr. környékén valamiért elkezdtem nézegetni a 190-es hirdetéseket és akkor megláttam őt a Blauschwarz(a szín nevét akkor még nem tudtam) 190D-t,szürke belsővel gyönyörű állapotban 680-ért.Mindegy volt akkor még,hogy dízel vagy benzin engem az állapota érdekelt.Minden nap felhívtam a tulajt mert tartottam tőle,hogy elkel az autó amire összekaparom a pénzt.Egy hét múlva megvettem 660-ért és egész hazáig vigyorogtam.Két évig volt nálam kb. 300-at költöttem rá de úgy érzem sikerült egy egész elfogadható állapotba hozni,800-ért adtam el idén május 1-jén.

 

A benzines csere részben Lacip 5 kilós próbaköre és Schrei Füredi  "termékbemutatójának" a következménye. :D Ott Füreden ért meg bennem az elhatározás(miután remegő lábbal kiszálltam a 380-asból) ,hogy nekem benzines kell.V8-at szerettem volna de mindenapos használatra nekem kicsit húzós lenne.Na meg nincs is 190-esben olyan,én pedig szerettem volna a tipusnál maradni és azt sem bántam volna ha blauschwarz.Elösször úgy gondoltam elég egy 1,8-as esetleg 2,0-es benyás.Lófaxt mondom hamár lúd legyen kövér,csakis 2.6-os kézivel!!!

 

A dízelt eladtam május 1-én és május 2-án már bele is huppantam a 90 lóval erősebb 2.6-ba.(nem szharoztam sokat. :D )

 

 

425-ért hirdette a fickó én alapos szemrevételezés után bekínáltam pofátlanul 300-at.Kis vacilálás után megkötöttük az üzletet.Van sok esztétikai hiba az autón de nincs szétrohadva sehol.Még lesz vele meló mire tökéletes lesz de a légyeg,hogy már az enyém.A béna gyári 6,5x15 ET 49-es felnik helyét átvették az R129-es 8x16-os ET 34-es felnijei 205/55-ös gumival.Ezt Dagiszabinak és Herr Tschik-nek köszönhetem ugyanis ők beszéltek rá.Ez való egy ilyen erőgépre nem a virsli gumik.

Végezetül még annyit,hogy nagyon nem bántam meg a cserét.A sor6 hangja és ahogy keresztbe rakja magát már kis gázzal is......hmmm de finoom...

 

Elkapott a benzines gépszíj rendesen mert már turbókat és coolereket nézegetek a neten.Vajon miért???

 

Ez majd egy külön sztori lesz.....pszt!!!

 

 

5 komment

Címkék: mercedes rocky baby benz 2.6 190e 190d


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr551246440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zaba · http://mbybk.blog.hu 2009.07.15. 09:49:22

Rocky! A hibalistát azért feltehetnéd. A kezdetit :)

Imikeee 2009.07.15. 09:54:52

Te vagy a kemény Rocky, Én mindig tudtam :)))

RockyB. 2009.07.16. 09:18:21

@Zaba:
Ne legyél ünneprontó! :-)
Ez a blog a cseréről szól.Lesz olyan is...amúgy 300-ért hibátlan...:D
Ár-érték aránya 5 fölé! :D

RockyB. 2009.07.16. 09:21:01

@Imikeee:
Köszi főgengszter!
:D

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.07.27. 11:48:07

Így kell ezt, Rocky bácsi, végre elindultál a lejtön. (Bólogatósszmájli)
süti beállítások módosítása