Elég rég érik a poszt már neki, csak még nem fogalmazódott meg bennem kellőképpen,viszont most rávettem magam hogy megírom. Tehát: kb. 3 év küzdelem- fájdalom, öröm-boldogság után eladtam hőn áhitott 500E-met. Kétség nem férhetett hozzá, hogy a következő autóm is Mercedes lesz. Egy R129 lett a következő beteljesületlen álom, amiről balga módon hagytam lebeszélni magam (ámbár nem tágítok :) ).Azon a véleményen voltam, ha újabb autót vásárolok = kevesebb problémát kell kiküszöbölnöm rögtön a vásárlást követő időszakban (természetesen a kötelező szűrők, olajok cseréjén felül) Ezáltal félő, hogy a szintén 91-92 körüli SL fényét vesztett időszakában kerül hozzám, kezdhetem a felújítást előröl mint „azzzöccázzal” és akkor nem volt érdemes eladnom szegényt. Hisz annyi pénzt és izzadtságot lapátoltam már bele. Fel volt adva a lecke. Tehát 91-nél fiatalabb „méltó” utódot kerestem.
Természetesen a menetteljesítményből nem kívántam engedni, de a megbízhatóság és a már megszokott extra megléte mellett, hajlandóságot mutattam afelé, hogy engedjek a mércén, hisz mind sokszoros árszorzó tényező!Sok fejtörés (és SL nézegetés közepette) CLK-ra esett a választás, amiért rendszerint kaptam hideget-meleget a klubtársaktól. Viszont elég sok kritériumomnak megfelelt. Újabb, nem csak 2 személyes, nem vényóóc, remélhetőleg leinformálható és persze árban is vélhetőleg a pénztárcámhoz passzoló megbízható db.. Ugyanis rosszat nem igazán hallottam róla, az átlagos kopó alkatrészeken kívül persze.
Természetesen minden nap bújtam a használtautót, és belefutottam egy szemrevaló C36 AMG-be,amiről sokat mesélt egy barátom, mert neki is ilyen volt anno,és ekkor már Benyás gépparkjában is szerepelt egy „hasonló” ámbár 43-as felirattal, T- modellben,ami ugye vényóc, és rögtön beneveztem nála egy joyride-ra, és a véleményét is kikértem. Viszont itt meg is álltam, mielött belelovalnám magam a „képen szép, de a helyszinen már korántsem ilyen üdítő látvány” kategóriba, és az előző 3 hónapom is erről szólt, nem mellékesen ez egy AMG, ami ugye nem azért született, hogy a fordulatszámmérő mutatója csak a garázsban álljon a piros kiosztás alatt.úgyhogy klikk a tovább gombra!
Coppy barátom unszolására csak elindultunk egy esős délelőttön Győrbe, (előzetesen magánszemélyként hirdető úriemberrel tel. egyeztetve) ahol is hogy-hogynem egy autókereskedés állt a címen, amit kaptunk. Azonnal R-be vágtam a verdát, de Coppy csak erősködött, hogy ha már idáig eljöttünk…
Első pillantásra megtetszett (nem mondom, hogy beleszerettem, hisz a szívem még az 500-ért dobogott) de erősen látszott rajta, hogy kímélve volt, az ívek jók, a krómok futottak, kellemesen csalód(tunk)tam. Összenézve szó nélkül próbáltunk, nem feltünően örülni, hogy kivételesen szép állapotban van az autó, és bármilyen laptopos,festékmérős, aláfekvős mutatványunk kudarcot vallott, nem tudtam belekötni…
Tommo
Utolsó kommentek