Málenykij kolléga posztján belelkesedve nagypályás csóróálmodozásba kezdtem, de most kedvenc kiegészítőim, a felnik kerültek célkeresztbe. Egy valamire való stricikli elképzelhetetlen a megfelelő felnik nélkül, amikből a nagy kedvenceim szerepelnek ebben a felsorolásban.
Persze ahhoz, hogy ebbe a listába tudjanak kerülni, teljesülnie kell pár feltételnek:
- perem, hogy lehessen polírozni, minél szélesebb, annál jobb!
- pókháló minta, amit lehetőleg a kaszni színére, aranyra vagy feketére van fényezve
- max 5 küllő, kaszniszínben, aranyban vagy feketében, polírozott peremmel
- sima, nagy felületű középrész, hogy lehessen polírozni
- egyszerűen csak egy állat, jellegzetes forma, hogy lehessen polírozni:)
Kezdjük talán az örök kedvenccel, ami mindenen jól mutat, legyen az wolfsburgi vas, propelleres masina vagy a stuttgarti tesó. Boti, Szabi, Szpinya is erre esküszik, ez a BBS RS:
Itt egy álomszép 3.0 CSi-t tesz még vadabbá
ez pedig egy másik klasszikus alkalmazás, 911-en
Golf GTI
A BBS mindig partner volt az óriási felnikben, nem csoda, hogy a 80as évek vezető tunerjei használták is rendesen. Az egyik legperverzebb talán a König volt, aki a 345-ös gumit is húzott, a szuperstrici felnire. Ha már Porsche, ne feledjük el a jó öreg Fuchs felnit se, ennél sokoldalúbbat nem nagyon lehet elképzelni. Ha szűk, elegáns egy korai 911-en, de vödörré szélesítve ütvefúr egy 930-on. Gyenge kis 11-es, az elmaradhatatlan Pirellivel:)
Bocs, imádom a slant nose-t, gyerekkoromban egy ilyen lógott a szobám falán:)
Na, de guruljunk vissza a Benzokhoz, azokhoz is vannak dögös görgők. Itt van például Szabi favoritja, amiből 2 garnitúra is jár a MiamiWeiss-hoz, a peremes Rial, amit A Lorinser is gyakran alkalmazott
Egy hasonló (polír peremmel) tökéletesen illene Stern James Inferno-jára
Jöjjön most a "Lorinzen", Nem lehet elmenni mellette szó nélkül, lévén talán azóta sem alkottak ilyen szép felnit, ami még az MB-nek is ihletet adott a csatornafedélhez.
Ilyet szerettem volna én is a páncélosra, de mivel hiányzik 1 fontos elem a lorinserséghez, lezárom a projektek. Ugye milyen jól áll a 16-os kistesóján, a 107-esen?
Vagy egy 26-oson?:)
Számomra a Zender is bejövős a gagyi kiegészítők terén, a felnijeik sem kivételek. Ezzel a kommerszebb darabbal is megbékélnék,
de ezért, főleg a kombival együtt bármelyikőtök két karját odaadnám!
És a Zender turbó felni egy 201-esen! Hát nem vadállat a baby?
jöjjen most egy másik, korabeli szupersztár, a vödrök nagymenője, a Gotti!
Szabi az ínségesebb időkben, amikor égen földön nem lelt RS-t, már majdnem Gotti mellett tette le a voksát. Bár az egy ennél modernebb design volt. Kemény, mint Armand Assante!:)
Majdnem kimaradt a kedvenc high performance felnim, a japán Enkei, amit egy szuperstricis 126oson csodálhattok meg!
Hogy teljes legyen az ABC Exclusive, aki talán a legigényesebb stricikliket tenyésztette, jöjjön egy Mangels-es darab:
A végére, nehogy szó érje a ház elejét, jöjjön a sokat másolt örök klasszikus, az AMG "Penta"
És hogy teljes legyen a csóróálmodozás, itt a widebody-ra való, 10 colos vödör!
Ugye, hogy ő a legszebb, egy klasszikus vason?
Ja, hogy én is pentát használok? Pirellivel?:)
Na mégegyet, most már tényleg a végére, a mindentvivő bordó/arany kombinációval
És milyen gumi van rajta? Pirelli!:)
Utolsó kommentek