HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2010.04.11. 13:00 Herr Tschik

Búcsú a Dögtől + News!!

Tegnap elment a Dög. Franciaországba. Mi van?? Sajnos ez van.

 


Hirtelen felindulásból vettem és alapos megfontolás után adtam el. Hogy miért? Bizony itt csak egy sablonos válasz következik: megváltozott körülmények, idő- és erőforráshiány.
Tényleg így van; a hétköznapi dolgok kedvezőtlen alakulása miatt nehézkessé vált a Dög-talpraállítás-projekt, döntenem kellett, hogy folytatom a napi gondok mellett is kisebb lendülettel vagy átengedem másnak a befejezést.

Hosszas mérlegelés után arra jutottam, hogy elkótyavetyélni nem fogom, mert ahogy mindig is hangoztattam, ez a kocsi érték. Megszabtam hát egy árat, (nem egy akciós szükségárat, hanem egy közepesen erős, reális youngtimer-piaci árat) ami alatt nem szándékoztam odaadni a vasat, akkor inkább parkolópálya és idővel folytatás.

Felraktam hát védőárral (Mindestpreis) az ebay-re, volt is érdeklődés, az exportra specializálódott nemnémet nepperektől az egészen komoly MB-Fanokig. Nem részletezem. Aztán a klubunk egy Franciaországban állomásozó tagja révén egy MB-fanatikus harmincas francia  srác látókörébe került a Dög, márciusban itt volt, megnézte, lefoglalózta. Megegyeztünk, hogy a kialkudott árban vállalom, hogy megcsináltatom az első kötényt és összerakom a gépet, hogy teljes pompájában álljon (a felnik már télen kész lettek) készen az elhozatalkor. Volt vele meló és utánajárás (Külön köszönet Gombi Attinak a gyors segítségért) de megérte, mert láthattam a Dögöt az általam elképzelt pompában! Mit mondjak, dögös lett!!! Nézzétek!

Természetesen ezek a leglátványosabb ráfordítások, de így már látható, milyenek kell majd lennie a projekt végén. Pont úgy néz ki, ahogy elképzeltem. A kevésbé látványos, de szintén fontos dolgokra még biztos rá kell menni 2-3 ezer eurónak és akkor elsőosztályú a gép, mind optikailag, mind műszakilag.

Szóval egyik szemem sír, a másik nevet.


-Sír, mert elkerül tőlem a vas, sajnos. Nem volt nálam sokat igaz, de annál több élményt tudok hozzá kötni: voltunk vele Frankfurtban az autókiállításon, a Meilenwerkben Stuttgartban, valamint egyszer eljutott a "Szentély"-be, a Mercedes Museumba is; bütykölgettem, tanultam, tapasztalatot szereztem vele.

 

-Nevet, mert jó kezekbe kerül, egy igazi Mercedes-rajongóhoz.
Nem a szomszédba viszik egyébként, 1000 km-re, majdnem az Atlanti-Óceán partjára kerül, Nantes-ba. Nem lesz egyedül, az új tulajdonos több MB-modellel is rendelkezik, ráadásul a legnagyobb francia nyelvű MB-fórum egyik moderátora.

Ígéretet kaptam, hogy kapok majd híreket a Dög további sorsáról. Nézzenek oda, a Dög lett a francia kapcsolatom? :) Egyszer talán még újra ülni is fogok benne....!

 

Ezek pedig a búcsú képsorai...Auf Wiedersehen, Au revoir!!!

Képgaléria itt!


+ Új hír: a Dög megjárta a Nürburgringet is hazafelé, nyomtak vele egy pár kört!


 

16 komment

Címkék: mercedes dög amg youngtimer w124 almandinrot 300e 24


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr771911332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Subby 2010.04.11. 13:45:06

Az a videó nem kellett volna...tényleg szomorú lett a vége:( Nagyon nehéz lehet megválni tőle.
Hasonló cipőben járok, már lökhárító-ügyileg: a lökhárítóbetétet is újra cserélted? Egyáltalán a Mopf1-es 124-eseknek ugyanaz a lökhárítóbetét vagy pl. más az AMG és megint más egy 500E?
Üdv: Subby

Dagiszabi 2010.04.11. 14:22:27

Ajaj Attikám! Ezek szerint Nantes-ba kell mennem, hogy kanyarodhassak vele egyet.

Benyás 2010.04.11. 14:58:24

Kár ezért a vasért, Attis! Franc essen a francúzokba, tudtam volna neki más vevőt is.... ;-)

Zaba · http://mbybk.blog.hu 2010.04.11. 16:59:31

Ezexerint nyáron nem csak Cannes-ba kell mennem? Ha látom megsimogatom azt a spoilert a csomagtartón.

Mr. Cool · http://mbybk.blog.hu/ 2010.04.11. 18:49:17

Lesz majd másik!;) Mindenesetre respect, szépen rendbe tetted!

NorBEE300 2010.04.11. 20:01:36

Sajnálom, hogy így lett vége :(( Legalább jó kezekbe került...

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2010.04.11. 22:50:49

Jó kezekbe került úgy érzem, abszolúte!

A kardomba nem dőlök azért, mindjárt itt van május 1., indul a kabriószezon, éljen a VollBlau!

:)

www.bild-upload.de/uploads/2a8e7531b7zzzce-zz_alpen_zzzz_tiszapuespoeki_zz_zzzz.jpg

Schrei 2010.04.12. 00:53:27

Nem baj fater.Gut gemacht. Lesz majd más...jobb. Legalábbis remélem.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.04.12. 09:51:36

Szíp darab vót, tezsvírem. Szerencsére van rá esély, hogy néha-néha kapj egy kis infót róla.

martong 2010.04.12. 13:13:40

Jobb így mintha csak várt volna a sorára, őt nyúzni kell, azt szereti.

Kicsit off de: azt hittem Szabi gépe már túlzás, erre találtam ezt
www.youtube.com/watch?v=E7_O3bMzFw8&

a japók betegek :))

Tommoka 2010.04.12. 20:17:18

Phászmeek... Dögi-dög lett...schade
Egyet se búsulj Attikám,lesz ettől jobb ;)

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2010.04.12. 22:13:48

az a video majdnem olyan mintha Neckarlsum kornyeken lenne valahol ...
süti beállítások módosítása