Tegnap elment a Dög. Franciaországba. Mi van?? Sajnos ez van.
Hirtelen felindulásból vettem és alapos megfontolás után adtam el. Hogy miért? Bizony itt csak egy sablonos válasz következik: megváltozott körülmények, idő- és erőforráshiány.
Tényleg így van; a hétköznapi dolgok kedvezőtlen alakulása miatt nehézkessé vált a Dög-talpraállítás-projekt, döntenem kellett, hogy folytatom a napi gondok mellett is kisebb lendülettel vagy átengedem másnak a befejezést.
Hosszas mérlegelés után arra jutottam, hogy elkótyavetyélni nem fogom, mert ahogy mindig is hangoztattam, ez a kocsi érték. Megszabtam hát egy árat, (nem egy akciós szükségárat, hanem egy közepesen erős, reális youngtimer-piaci árat) ami alatt nem szándékoztam odaadni a vasat, akkor inkább parkolópálya és idővel folytatás.
Felraktam hát védőárral (Mindestpreis) az ebay-re, volt is érdeklődés, az exportra specializálódott nemnémet nepperektől az egészen komoly MB-Fanokig. Nem részletezem. Aztán a klubunk egy Franciaországban állomásozó tagja révén egy MB-fanatikus harmincas francia srác látókörébe került a Dög, márciusban itt volt, megnézte, lefoglalózta. Megegyeztünk, hogy a kialkudott árban vállalom, hogy megcsináltatom az első kötényt és összerakom a gépet, hogy teljes pompájában álljon (a felnik már télen kész lettek) készen az elhozatalkor. Volt vele meló és utánajárás (Külön köszönet Gombi Attinak a gyors segítségért) de megérte, mert láthattam a Dögöt az általam elképzelt pompában! Mit mondjak, dögös lett!!! Nézzétek!
Természetesen ezek a leglátványosabb ráfordítások, de így már látható, milyenek kell majd lennie a projekt végén. Pont úgy néz ki, ahogy elképzeltem. A kevésbé látványos, de szintén fontos dolgokra még biztos rá kell menni 2-3 ezer eurónak és akkor elsőosztályú a gép, mind optikailag, mind műszakilag.
Szóval egyik szemem sír, a másik nevet.
-Sír, mert elkerül tőlem a vas, sajnos. Nem volt nálam sokat igaz, de annál több élményt tudok hozzá kötni: voltunk vele Frankfurtban az autókiállításon, a Meilenwerkben Stuttgartban, valamint egyszer eljutott a "Szentély"-be, a Mercedes Museumba is; bütykölgettem, tanultam, tapasztalatot szereztem vele.
-Nevet, mert jó kezekbe kerül, egy igazi Mercedes-rajongóhoz.
Nem a szomszédba viszik egyébként, 1000 km-re, majdnem az Atlanti-Óceán partjára kerül, Nantes-ba. Nem lesz egyedül, az új tulajdonos több MB-modellel is rendelkezik, ráadásul a legnagyobb francia nyelvű MB-fórum egyik moderátora.
Ígéretet kaptam, hogy kapok majd híreket a Dög további sorsáról. Nézzenek oda, a Dög lett a francia kapcsolatom? :) Egyszer talán még újra ülni is fogok benne....!
Ezek pedig a búcsú képsorai...Auf Wiedersehen, Au revoir!!!
Képgaléria itt!
+ Új hír: a Dög megjárta a Nürburgringet is hazafelé, nyomtak vele egy pár kört!
Utolsó kommentek