HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2009.02.06. 07:11 Dagiszabi

Gyerekkori Szerelem by Tommo

1986-88 körülre tájolnám az időpontot mikor elkaptam a Mercedes vírust.Gyereknek is imádtam az autókat,de mikor kimondták azt a „kulcsszót” hogy Mercedes akkoriban mindenki megtorpant egy másodpercre,a szoci verdák gyűrűjében.Körülöttem lévő barátaim-ismerőseim szülei mind-mind tiszteletre méltó szakmával munkával rendelkeztek.De az én szememben,az én faterom volt a legnagyobb király.”Autonepper” volt akkoriban(ami nem összekeverendő a mai viszonylatban kialakult autónepper imázzsal) hetente más és más autók érkeztek traileren,ámultam, csak vele akartam menni mindenhová.Az egyik legjobb barátjával karöltve vettek egy „állólámpás” 200D t.


 

Törés vagy bármely más eladhatósági szempontból átfényezték feketére őszintén szólva nem igazán emlékszem rá miért,a lényeg hogy teljesen odáig voltam érte.Akkoriban akkora voltam hogy simán elfértem a középső boxon akár állva is,és boldogan használtam a „célkeresztet” rakétavetőnek. :)

A mai napig érzem…érzem az illatát,a műanyagok a bőr és mb-tex egyvelegét,a füstös gázolajjal kevert wunderbaumot,a harkályok adta ketyegést és az mb tex redőit az ujjaim végén.85 ben vásárolt Daihatsu Charmant –unk maga volt a futurisztika ehhez képest,mégis éreztem a tekintélyét az Öreg Mercedesnek,az emberek olykor megvető és meghökkent tekintet felcserélődésével igazolták gyanúm.Ilyen autó kell „ha nagy leszek”.

Teltek múltak az évek, az autók (és ekkor már motorok) iránti érdeklődésem egy picit sem lankadt sőt…Kívülről betéve tudtam az összes autómárkát.Alig vártam hogy jogosítványom legyen,hisz többet vezettem hátsó utcákban és erdei utakon már mint anyám,akinek vagy 15 éve jogsija volt.

   A papír megvolt már,de auto sehol.Jó gyerek lévén „cseppet sem követelőzve” fatert nyaggadtam a diszkójáratokért :) aki megelégelve ezt egy-két hónapon belül nekem szegezte „költői” kérdését:-Fiam! Fiat uno ,vagy 123 as Mercedes??

  Próbáltam szolídan örülni,de majd kiugrottam a bőrömből.Szomszéd városban Apám egy barátja árulta „jól karban tartott” 123 as 200D jét,ami TAXI ként üzemelt,és „kakibarna” színe volt.De szerintem ha lógtak volna belőle a vezetékek és a hátsó üléssort a földön húzva kellett volna hazahozni is erőteljesen bólogattam volna hogy IGEN ez kell,de nem így történt hisz korának megfelelő állapotban teljesen rendben volt az autó.És apám intő és egyben figyelmeztető szavai csengtek fülembe…ez lesz fiam az első és utolsó autó amit kapsz,vigyázz rá és szeresd…Azt hiszem ezt teljesítettem,szerettem minden porcikáját,a kb 30mp es gyorsulását 100ra,az üdítőfoltos üléseitől a kakibarna színéig mindent,és azóta is mercedesben ülök(erről egy másik postban),azt hiszem nem is lesz más autóm míg élek.Hát így kezdődött a szerelem :)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr6925730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása