Aztán a Kugyitól kapott, erősen felújításra szoruló darabbal kezdetét vette a projekt.
Kaptam hideget-meleget, hogy minek akarom a légzsákos eredetit egy ilyen diszkós cuccra cserélni, de én hajthatatlan maradtam. Tavaly tavaszra megtaláltam a megfelelő kisiparost, akinek a korábbi munkái meggyőztek, és odaadtam neki az alapot. Jó munkához idő kell, úgyhogy augusztus lett, mire át lett bőrözve a jó kis Momo kormány. Lett belőle január, mire a kocsiba is bekerült végre. Most itt tartunk:
Hamár lúd, legyen kövér alapon kapott a gép új váltógombot szoknyával. Ebben még a sima van, amin csak a kulisszakiosztás van rajta, nincs spéci jelölés, mint az E36-nál.
Szóval fenn az új kormány már lassan 2 hónapja, és elég vegyesek az érzések vele kapcsolatban. Kisebb az átmérője, ez tetszik. Jóval vastagabb a karimája, ez nagyon tetszik - sokkal sportosabb érzetet ad, direktebbnek érezni tőle a kormányzást. Disznó jó fogása van, de.
A kis karima miatt felül belelóg a műszeregységbe, és kitakarja pl. az index visszajelzőjét, ami zavaró (alacsonyabbaknak talán nem lenne az). Hiányzik a légzsák, mégis. Tavaly rengeteget használtam a gépet, belement majd' 6000 kilométer, idén is lesz ennyi túrázás, ha minden jól megy. Végül is jó az a lufi, bizonyos esetekben hasznos tud lenni, meg eredetileg is benne volt a kupéban. Ezért döntöttem, megcsináltatom az eredeti kormányt is, aztán megy vissza a helyére. Hogy kis csavar is legyen a dologban, elkezdtem a bicolor építkezést a belsőben, márcsak hogy az alaphangot megadja, azért. Tegnapelőtt hoztam el a bőröstől, nekem nagyon tetszik:
Egyelőre itt tartunk. Mivel a Szürke most egyéb okok miatt áll egy darabig, vissza lesz hekkelve az autóba. Aztán attól függően, hogy mennyi idő és pénz lesz járóképessé tenni a vasat, folytatódik a belsőtér projekt tovább. (Apropó, tud valaki fejtámla nélküli kalaptartót kupéhoz?) A kis Momónak meg kerítenünk kell egy másik autót, mert nagyon megszerettem ;-)
Utolsó kommentek