HTML

Mi ez?

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör blogja.

Rólunk

Honlapunk - fórum, cikkek, linkek, további információk: www.mercedesyoungtimers.hu

Utolsó kommentek

  • 46Laca: Évente néhányszor ránézek a régi cikkekre nosztalgiából és meglepődve láttam a friss posztod. Úgy ... (2021.04.21. 18:53) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: @46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás ... (2021.04.19. 19:31) A karácsonyi ajándékom
  • 46Laca: Gratulálok, Berti, elképesztően jól néz ki, ezerszer jobb ez a szürke plüss, mint egy fekete bőr. ... (2021.04.18. 11:40) A karácsonyi ajándékom
  • Mr. Cool: Na, ebből sem lett semmi. (2020.12.14. 16:09) Jön... jön.... Grand reopening 2020
  • riclac: Sziasztok. äää ne vacakoljatok az ortoped ülessel. Nekem van egy elado komplett problema mentes au... (2020.06.25. 05:14) Ortopédülést, na neee...
  • Utolsó 20

2011.03.13. 09:30 Benyás

Kormányváltás 2.0

Természetesen minden politikai felhang nélkül, merthogy másról vagyon szó. Még 2009. végén elkezdtem molyolni rajta, hogy le kéne cserélni a Szürkében a kormányt, mert nemigen tudtam megbarátkozni az eredetivel. Ezzel, konkrétan:
Lenkrad_origi
Aztán a Kugyitól kapott, erősen felújításra szoruló darabbal kezdetét vette a projekt.

Kaptam hideget-meleget, hogy minek akarom a légzsákos eredetit egy ilyen diszkós cuccra cserélni, de én hajthatatlan maradtam. Tavaly tavaszra megtaláltam a megfelelő kisiparost, akinek a korábbi munkái meggyőztek, és odaadtam neki az alapot. Jó munkához idő kell, úgyhogy augusztus lett, mire át lett bőrözve a jó kis Momo kormány. Lett belőle január, mire a kocsiba is bekerült végre. Most itt tartunk:
Lenkrad_Momo2
Hamár lúd, legyen kövér alapon kapott a gép új váltógombot szoknyával. Ebben még a sima van, amin csak a kulisszakiosztás van rajta, nincs spéci jelölés, mint az E36-nál.

Szóval fenn az új kormány már lassan 2 hónapja, és elég vegyesek az érzések vele kapcsolatban. Kisebb az átmérője, ez tetszik. Jóval vastagabb a karimája, ez nagyon tetszik - sokkal sportosabb érzetet ad, direktebbnek érezni tőle a kormányzást. Disznó jó fogása van, de.
A kis karima miatt felül belelóg a műszeregységbe, és kitakarja pl. az index visszajelzőjét, ami zavaró (alacsonyabbaknak talán nem lenne az). Hiányzik a légzsák, mégis. Tavaly rengeteget használtam a gépet, belement majd' 6000 kilométer, idén is lesz ennyi túrázás, ha minden jól megy. Végül is jó az a lufi, bizonyos esetekben hasznos tud lenni, meg eredetileg is benne volt a kupéban. Ezért döntöttem, megcsináltatom az eredeti kormányt is, aztán megy vissza a helyére. Hogy kis csavar is legyen a dologban, elkezdtem a bicolor építkezést a belsőben, márcsak hogy az alaphangot megadja, azért. Tegnapelőtt hoztam el a bőröstől, nekem nagyon tetszik:
Lenkrad_bicolor

Egyelőre itt tartunk. Mivel a Szürke most egyéb okok miatt áll egy darabig, vissza lesz hekkelve az autóba. Aztán attól függően, hogy mennyi idő és pénz lesz járóképessé tenni a vasat, folytatódik a belsőtér projekt tovább. (Apropó, tud valaki fejtámla nélküli kalaptartót kupéhoz?) A kis Momónak meg kerítenünk kell egy másik autót, mert nagyon megszerettem ;-)

10 komment

Címkék: kormány amg coupe bőrözés w124


A bejegyzés trackback címe:

https://mbybk.blog.hu/api/trackback/id/tr22734456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.03.13. 12:19:38

ez a szürke-fekete kormány nagyon szép munka, gratulálok a készítőjének

a kis sportkormány abszolút nem illik egy ilyen autóba, azt dobd ki onnét gyorsan (:

Dr. Robin Masters 2011.03.13. 18:39:22

Azt a kis sportkormányt én is kidobnám egy ilyen Csillagból!

Rocko- 2011.03.14. 10:40:43

nekem tetszik a sima fekete, kisebb. :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.03.14. 20:28:06

Tetszik a kormány, pedig ezekért nem vagyok oda. De valahogy nem illik oda. Lehet, hogy csak az én szememet bántja.

Ádán 2011.03.14. 23:27:54

Múltkor is írtam, hogy az eredeti kell bele. :)
Én mostanában "váltottam" kormányt. Maradt eredeti, légzsákos, csak lepusztult műanyag helyett bőrös.
Nem ez a doboz forma, hanem a kicsit trapézosabb formájú légzsákkal.

Mennyiért bőrözik újra szépen?

Azt nézem, hogy a kesztyűtartón a fa az útólagos extra? Ritkán látok olyat.

ZoliUA 2011.03.15. 00:20:46

Az új kormány nagyon tetszetős, jobban illik ezekhez az autókhoz mint a "sportkormány".. kukába vele :D

Benyás 2011.03.15. 10:54:58

@Ádán:
A faborítás a kesztyűtartón az AMG "felszereltség" része (az ajtón is más a fa, mint a szérián)

ZoliC220 2011.03.20. 00:00:58

Helló mindenki!
Elnézem azt a kis kormányt, és borzasztóan idegen ettől az autótól. Az eredeti már igaz, hogy nem egy mai divat, de talán pont ez adja meg a szokásos Merci érzést. Ez olyan hatású, mint egy antik bútorokkal teli szobában az IKEA Knutstorp fotel.

Spakel 2011.03.20. 23:07:08

Lehet, hogy idegen, lehet, hogy csúnya, de egy autót főleg vezetni jó, nem nézegetni. Vezetéskor pedig nagyon sokat jelent egy ilyen Momo, különösen, ha eröltetett a menet, mint ahogy az egy AMG-hez illik :)
Én is a gyári lufisra cseréltem, nekem sem tetszett, bár most már kicsit változott a hozzáállásom, és van is a raktárban egy pár Recaro C is... :P
süti beállítások módosítása